22 december

kom hem för någon timma sen från jönköping, tog ett tag att åka hem eftersom det var så halt på vägen.

iskolan idag så var vi i kyrkan en sväng först sen gick vi tillbaka till klassrummet och kollade på bilder från mosshemmet i sjuan, det är läskigt hur små alla var! hahah g u l l i g t
efter det fick vi våra betyg, första betyg dessutom, är väll rättså nöjd faktiskt! 6 VG, och resten G .men jag vill ha fler VG! och gärna några mvg också tack! :)
när vi hade slutat gick jag och byte paket av alle, fick en deo och ett snyggt armband!  tackk ♥

sen cyklade jag och elin iväg till stationen och satte oss på tåget till jönköping, eller nässjö. men aja.
så idag har vi haft en näst intill hel shopping dag i jönköping, mysiigt!
köpte en tröja till julafton från JC, julklapp till matilda, julklapp till vårat spel som vi kör på julafton, en wii remote, och en sminkväska, som jag ska få i julklapp !

så nu är jag helt slut i benen och trött.
imorgon kan jag sova hur länge jag vill! woho säger jag bara! :D

oredigerad bild!




nu ska jag kolla ifall det är nått kul på tv sen ska jag faktiskt SOVA , och imorgon får jag äntligen sova ut!


Kommentarer
Postat av: Ester

Haha, jag fick också 6 st VG:n & resten G:n! Coolt! ;)

Det tycker jag att vi ska vara nöjda över, det är ju

faktiskt vårat första terminsbetyg liksom.



Kram & God Jul, Elin!

<3

2009-12-22 @ 21:07:57
URL: http://ehzswie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0