26 december

dålig update idag, men har fdaktiskt haft annat för mig.
först sov jag riktigt länge idag, skönt!
sen bestämde jag och matilda att vi skulle träffas idag så vi gick upp på stan och kollade ifall det var nått kul på rean, men det var det inte..
så vi gick hem och kollade på den nya harry potter som sög, eller ah, vi fattade iallafall ingenting.
sen kollade vi på för alla åldrar avsnittet som vi missade! mycket härligt !

har egentligen ingenting vetigt att skriva med jag tänkte iallafall visa er den otroooligt snygga tröjan jag fick av matilda i julklapp !

orkar inte vända bilden men ah, riktigt cool ju ;)



nej nu ska jag äta lite.
ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0