27 december och harry potter

fick för mig att min kamera fyllde ett år idag men det var den 29 så jag återkommer med det!


idag har jag haft en äkta söndag, alltså inte gjort nått vettigt.
•först gick jag upp och gick ut och gick en sväng
•kom in och kollade på film och åt olika frukter som jag doppade i smält choklad, mums..
•sen gjorde jag verkligen ingenting igen, fixade lite saker på min mobil!
•efter det gick jag ut och träffade matilda så gick vi ut och gick en sväng. det var härligt!

och nu sitter jag har och försöker få någon kontakt med alle, som inte vill svara någonstans!!!! gah!
för ikväll är det träning i I12 . mycket härligt nu efter all julmat ju!

och imorgon ska jag följa med familjen axelsson till jönköping, m e l l a n d a g s r e a n  alltså ! :D det blir säkert jätte kul!

jo det var väll ungefär det som händer i mitt liv för tillfället, eftersom jag av någon konstig anledning aldrig orkar sitta vid datorn nuförtiden blir updaten ganska kass.
men ni överlever ;)


här kommer en väldigt fräsig video från när jag och matilda kollade på HARRY potter, haha!

hahahha,
alltså, mobbad INTE för hur vi skrattar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0