4 december

fredag igen! och redan 4 december vilket betyder att det bara är 20 dagar kvar till julafton och jag har fortfarande inte köpt några paket. GAH!
skolan gick fort idag och sådär, gjorde klart matteprovet vilket kändes bra! hoppas på g+ eller vg !  debatt hade vi också idag , det var bara våran grupp och gustavs grupp som hann köra. våran blev verkligen inte bra då NÅGON typ förstörde, men jonas är ju bra så vi ska få göra om den på måndag!
På svenskan skulle vi renskriva då och nu uppsatsen och jag blev inte riktigt klar men måste komma ihåg att skriva klart den på måndag!


i helgen ska jag och matilda ha myshelg, imorgon är det mammas 50 års fest där vi ska va med och hjälpa till lite, sen åker vi hem till oss och myser lite oså, osså sover matilda här, sen på söndag blir det konfa.. inte så kul precis men men.

kom på att det är fredag vilket betyder 5 sanningar om mig, men mamma ska ha datorn nu så vi hörs sen.

idooool !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0