ÅRS RESUMÉ AV 2009

ska försöka få med så mycket som möjligt av det som har hänt nu 2009



januari: 
den tiden av året som jag och elin busade ganska mycket,och jag var så jävla rädd att förlora henne! 
det var faktiskt i januari som jag skaffade bloggen också, skrev riktigt jävla oseriöst ibörjan, så om man går tillbaka i arkivet förstår man nästan inte änns vad jag har skrivit ..
"aao .  nu har tillochmed jag skaffat blogg . hahah
ahmen.  dagen då .   den va jätte rolig , faktiskkt , helt flummig oså .
o nu är det helg !
de gillar vi ! heh
aa, kanske skulle till jönköping med elin på lördag men ja vet inte , sen ska ja nog bara sova typ.
aa , nu har ja inte så mycket mer , heeh
då säger vi så !
heh "    
från januari 2009 , lite skillnad..

februari:
var riktigt dum i huvudet här, på riktigt. behöver inte gå in på detalj varför men ah..
i februari var jag och matilda i göteborg tillsammans, och hade riktigt kul! :)
i februari hade min kusin sitt bröllop som jag av någon konstig anledning hade sett fram imot jätte länge, dels för att jag aldrig hade varit på något bröllop och dels för att få träffa släkten.
Det var i februari som jag gjorde om mitt rum också, bytte rum över huvudtaget.


mars:
jag fyllde 14 år, och jag firade det hemma med familjen på själva dagen sen hade jag och elin kalas/partaj en dag också, med film och egengjord tårta, haha det var mysigt!
jag och elin åkte till lina en helg i mars också, vi hade grymt kul.

april:
haha, den tiden då jag satt med emma på spanskan, vilket va galet kul ibaland !
eksjö mässan var det också, det roligaste där var ju att lina kom, och jag,elin och lina hängde i vildmarksparken ;)
hela mars och april hade vi pratat om att åka en sväng till london med familjen bengtsson, men det blev inte så, tyvärr, tycker dock att vi borde göra det denhär våren istället, men vi kom iallafall väg till göteborg en dag. det var också ruuligt.
jag tror det var i april som jag klippte lugg också.

maj:
maj var det valborg..
sen kommer jag inte på något mer som hände i maj.

juni:
skolavslutningen, vilket var h ä r l i g t !  ett långt och skönt sommarlov väntade !
elin och jag tältade en natt, vi satt uppe hela natten och drack cola och åt choklad, väldigt mysigt ! :) sen ringde vi till folk mitt i natten. hah!
köpte sims i juni så jag var helt beroende av det då! vilken nörd alltså!
men hängde även i långanäs med massa kompisar vissa dagar !

juli:
i juli var det västervikscupen vilket gick jätte bra, kom 2:an i a-slutspel, skitbra ju :D !
fast etta är ju bättre..
det var kul iallafall.
i julia tältade jag andra och sista gånge för sommaren fast denna gång med hilda och ludwig. åkte och badade klockan fyra på natten, busigt!
en vecka efter cupen följde jag med matildas familj till vinö , där var vi från onsdag till lördag. hade jätte kul och mysigt hela tiden, men det är nått med vinö, jag har sån jävla otur där! ;p , matilda fattar!
vi åkte fun ring, badade massor, solade, åkte båt, paddlade och massaa mer!
en vecka i juli var det o-ringen här, alltså fullt med folk överallt i en veckan.
jag och min familja åkte till halmstad en vecka också, det var mysigt. jag älskar halmstad, och antingen där eller i göteborg vill jag bo!

augusti:
jag och elin hängde i långanäs, och när vi cyklade dit snackade vi alltid i fonen samtidigt!  haha det va kul :D
sen fiskade vi ju kräftor också, träffade paulina och det var ju trevligt! :)
matilda var i grekland och jag saknade henne som fan.
i augusti var det stadsfest också, som var sjukt kul!
efter ett skönt sommarlov började skolan igen i augusti.

september:
hajk med världens bästa klass i mosshemmet, sov en timma + skoldag sen dagen efter. eller en halv iallafall. herreguud.
det var i september som jag började snacka med min tysk också.
en kväll i september hade vi sex hos hilda, haha! det där lät lite mystiskt..... men bara de som var med förstår !  haha

oktober:
det som jag tänker på är när jag hör oktober är tyskland! det förvånar mig verkligen att jag vågade  och bo hos en helt random tysk i en vecka,men det var det värt för det var jätte kul , fick massa nya vänner, kul :)

november:
vi bokade stugan till fjällen och ända sedan dess har jag och matilda gått runt och tjatat om det varje dag!
sen var det halloween också, var hos steffi med massa trevligt folk!

december:
året har gått så jävla fort och nu är det december.
jag har varit på min livs första lasse konsert vilket va underbart. sen var det ju julafton också, vilket firades i växjö hos släkten, och idag, är det nyår som ska firas med elin och kanske annat folk! :)
juste, matilda och jag var ju kökspersonal också, det va kul :D




snart är 2009 över, och 2010 ska bli skitbra tycker jag !
haha!



nu måste jag fixa mitt hår, för ändrade planer, elin kommer hit istället. vi bloggar säkert sen.



Kommentarer
Postat av: Ester

"sex hos hilda" ? förklara! (a) ;)

2009-12-31 @ 17:31:56
URL: http://ehzswie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0