11 december

som ni ser har jag byt header, gjorde den lite snabbt. men den får duga till efter jul iallafall.







1. jag har väldigt lätt för att gråta, även när jag är glad, ledsen eller bara har allmänt roligt.
2. varje morgon byter jag kläder typ 2-3 gånger innan jag verkligen bestämmer mig. hahaha
3. jag älskar västkusten ! , det är det bästa som finns med hela sverige ! speciellt på sommaren. havet,solnedgången, klippor, åhhhh
4. jag tycker det är skitsnyggt med piercing i naveln och funderar på att göra det, dock tror jag inte mamma går med på det.
5. jag är nyfiken, de flesta som känner mig vet att jag är otrooligt nyfiken och måste typ få veta allting. kan vara ganska störande ibland..

Kommentarer
Postat av: Ester

mycket fin header!

känner igen mig på nr. 1, 4 & 5! ;d

och västkusten är riktigt vacker,

måste jag veeerkligen hålla med om :D

vi brukar åka till Lysekil, ligger typ vid Skagen,

i en "vik" nära Norge eller hur man ska förklara. hur vackert som helst! =)

trevlig helg, sötast <3

2009-12-11 @ 21:44:21
URL: http://ehzswie.blogg.se/
Postat av: ulrika

Håller med! Piercing i navlen är fett snyggt :)))) Drf har jag de (a) haha!

Men gör de även om din mamma inte vet xD Hon kan ju inte göra ngt när den väl sitter :P

2009-12-12 @ 20:46:35
URL: http://ulrikatornvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0