12 december

jag är nog troligtvis den sista som säger detta, men erik vann idol igår iallfall :)
bra som jag är råkade jag somna i soffan i den långa och onödiga reklamen till utröstningen, så jag såg aldrig när han vann på riktigt men ah..

har varit dåligt med bloggande idag, imorse orkade jag inte och hade ingenting att skriva om, och så kollade jag på massa saker som jag missade i onsdags, bonde söker fru, för alla åldrar och halva oskyldigt dömd. när jag kollade på oskyldigt dömt så ringde blenda och frågade ifall vi skulle hitta på något, så jag stack över dig så spelade vi typ indiana jones spelet. hahha ! skitkul är det iallfall!  sen har vi mest bara varit, kom hem nyss för de skulle ha gäster.

skulle egentligen behövt hänga på stan och handlat lite julklappar till massa folk idag, men får gå upp och göra det på måndag eller tisdag eller nått. eller på måndagar är det väll inte öppet ? eller ?

anyhow så är det ju iallafall robinson ikväll och jag är sugen på att baka nått gott till det, men vad vet jag inte riktigt.


nu ska jag tydligen följa med och handla.  ha det bra !

en bild från cupen i sommras, finalen dessutom.
bara för jag saknar att spela fotboll !  ute på gräset ! åhhh vad jag vill ha fotbollssäsong nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0