söndagskväll

kunde inte gå på lucia eftersom våra gäster stannade till exakt 4 och då ville jag inte, för det är pinsamt att gå in där i kyrkan när alla redan sitter där...

sitter iallafall och kollar runt på några olika gymnasieprogram, jo jag vet att det är tidigt men jag vill välja rätt! 
funderar på omvårdnadsprogramet, dock kanske det bara är det första bästa och jag kommer säkert hinna ångra mig innan jag ska välja. men jag ska läsa lite mer osådär.

ska träffa alle ikväll också, ska bli kul. vi ska åka och tränaa vilket jag behöver väälldigt mycket. seriöst måste sluta fetta mig!  man vet aldrig vad som kan hända annars. ;p



annars händer det inte speciellt mycket här!

någon oredigerad bild från förra vintern !

Kommentarer
Postat av: Ester

jag har också tänkt på att gå på omvårdnadsprogrammet!

vart läser du om de olika programmen ngnstans?

vad vill du jobba med då, när du är äldre? =)

2009-12-17 @ 18:51:58
URL: http://ehzswie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0