14 december

hello guys!

skolan idag var otroligt oseriös och för det har varit fullt upp med betygssnack hela dagen, har fått reda på so,engelska och spanska. matte och svenska kommer nog imorgon.
det har väll gått rättså bra tycker jag. kan dock förbättre lite saker... men mocia&jonas tycker jag är duktig på att skriva texter. haha ! men det är ju positivt.

eftersom snön har kommit har jag börjat få lite julkänsla äntligen, det är ju trotsallt bara 10 dagar kvar till själva julafton och jag måste fortfarande köpa klappar! och imorgon fyller mamma år,  och jag har inte köpt så mycket till det heller. heheheh. men pappa sköter det, hoppas jag! hahah!


nej nu måste jag hoppa in i duschen
vi hörs sen!

här är lite av det som jag önskar mig.
tror dock att om jag får mobilen så får jag nog inte speciellt mycket mer,men egentligen gör det ingenting.  för det är ju mobilen jag vill ha mest! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0