15 december

hallå där!


nu känner jag mig faktiskt riktigt duktig!   eftersom mamma fyller år idag, 50 år tillochmed, så har mamma och pappa åkt till Kosta för att ha det lite mysigt eller så tillsammans. Och då har jag hunnit köpa en hel del julklappar idag vilket jag verkligen behövde göra, sen har jag bakat en kladdkaka som jag ska bjuda mamma och pappa på sen när de kommer hem, sen har jag även varit ute och skottat hela garageuppfarten.
det är ganska duktigt av mig att hinna med det på 3 timmar, jodå det tycker jag.


i skolan började vi med svenska, då hade jag verkligen hoppats på att få tillbaka då&nu uppsatsen och sen få veta betyg! men istället hade vi vikarie, som dessutom såg ut som någon ifrån dressman reklamen!
Sen var det musik,jag,elin och evelina hade vädligt kul coh spelade in när vi videobloggade!  jag älskar er!
matte stod sen på schemat, satt vid datorn och spelade chefren, eller facebook..
sen hade vi spanska, gjorde inte så mycket speciellt faktiskt.
sen gick vi i 8c1&8c2 till bowlinghallen och bowlade, på banan där jag spelade var det elin,isabell och moa, och jag lyckades vinna faktisk! efter att ha slått 5 strikar också! haha, tyvärr elin, bättre lycka nästa gång..
när bowlingen var slut åkte jag och matilda hem och hämtade våra pengar sen åkte vi upp på stan och köpte julklappar. sen som sagt bakade jag lite .
och nu sitter jag här och väntar på att mamma och pappa ska komma hem.


nu kommer de! :)
bäst att jag dukar fram och sånt där! :)

upprepad bild.


jag väntar, jag väntar på att du ska komma tillbaka till den person som du brukade vara. alla förändras såsmåningom, men inte på det här sättet. aldrig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0