17 december



hahah, alltså, vi hade tråkigt! 
härmar typ amandavardet och kissie hela tiden!  så asåå det är SKÄMT! ahha jisses..





dagen har iallafall varit kanon bra!
vi började med svenska med karola !  sjöng karaoke och fick reda på betyg, jag fick VG!
sen var det SO, kollade på film och sådär.
språk, målade julkort och kollade på film där också!  polkagrisar fick vi också! :)) , och jag fick veta att jag hade fått mvg på min spanska uppsats! h-ä-r-l-i-g-t
sen var det lunch
sen hade vi fysik där vi kollade på film IGEN, kollade på kopps! härlig film alltså :) , solweig gick igenom betygen också men jag är ju näst längst ner på klasslistan så man hinner aldrig med mig, blir väll i morgon eller någonting. sen engelska, skrev klart lite saker som vi började med på so:n, blev helt konstigt...
sist idrott, ett jävligt bra ämne att sluta med egentligen, man fick välja på att spela innebandy, vollyboll, kälkhockey eller killerboll, vi hade lektionen tillsammans med en klass i sjuan, jag elin moa kewin hampus körde vollyboll mot emma hilda simon och 2 från 7:an.  kul!
efter lektionen kom typ hela klassen och frågade fredrik om betygen och där hade jag visst VG! och det är jag ganska nöjd över faktiskt! men han snackade om massa annat också och på "projektet" hade jag fått VG med en pil uppåt, typ att jag var på väg uppåt eller nått, och på uppsatsen hade jag fått VG. så,jodå nöjd är jag :)

nu borde jag gå upp och vara lite social mot min familia! ha det bra!


Kommentarer
Postat av: eluttttt

HAHHAA !

vi är riktigt coola alltså ! :DD

2009-12-17 @ 18:33:53
URL: http://elinbengtssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0