ännu mer

jo jag vet,jag lägger upp sånna här 24/7 nuförtiden men vafan.
ni får stå ut för det är ju trotsallt min blogg ;)








1. Fullständigt namn? elin isabell widén
2. Exakt ålder? 14 år, 9 månader, 19 dagar
3. Vart bor du? hemmaa
4. Bor tillsammans med? con mi madre y padre
5. Husdjur? nooopp
6. färg på ditt hus? en jävla massa färger, vitt, rött, grått typ
7. När är du född? 1995 03 02
8. Klass? 8c1
9. Vilket år tar du studenten? no idea
10. Något jobb? arbetslös
11. När gick du upp i morse? 7. hehehhe, MEN DET VA SKÖNT O SOVA
12. När ska du sova? när jag är trött
13. Duschat idag? nej, ska göra
14. Kramat någon idag? tror inte det
15. Pussat någon idag? nej

16. Vad har du ätit idag? frukost, det i skolan, och varm choklad !
17. Dagens klädsel? jeans tröja, men nu en jävla massa myskläder
18. Dagens smink? mascara and puder
19. Dagens sötnos? det var nog lizette
20. Dagens roligaste? det var nog där uppe på läktaren.

 

SOCIALT
21. Har du många vänner? jadå!
22. Hur många har du kysst? jadu de kan man undra ;)
23. Vem kramade du senast ? emir tror jag !
24. Har du träffat någon utav dina vänner idag? ja
25. Hur många har varit otrogna med dig?  ingen
27. Har du pojk-/flickvän? no
28. Vem pratade du med i telefon senast? blenda antagligen, haha! nej pappa förresten
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? orkaar inte kolla

FAVORIT...
31. Film? det finns en hel del bra !
32. Låt? MAAAAAAASSSAA
33. Mat? no idea
34. Dryck? MJÖLK
35. Färg? lila typ
37. Stad? Göteborg, halmstad!
38. Land? ingen aning
39. Ämne i skolan? svenska med karola är ju alltig trevligt!
40. Strul? HAH


SENASTE:
41. Personen du tänkte på? evelinaa
42. Personen du pussade? haha, kommer inte ihåg
43. Gången du spydde? det var ett tag sen, TACKOCHLOV
44. Gången du grät? vet intee
45. Pizzan du åt? det var ett tag sen så jag kommer inte ihåg
46. Gången du var i Göteborg? september
47. Gången du var i Stockholm? några år sedan
48. Gången du var full? never been
49. Gången du var hög? nyss
50. Personen som såg dig gråta? mig själv antar jag


ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? svart
52. hund eller katt? båda?!
53. ut och festa eller hemma och mysa? bådaa
54. Tvspel eller datorspel? tv spel !!!!!!!!
55. Singel eller upptagen? haha
56. Film eller bio? beror på
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead? lunastorm in my <3 , hahha nej !
58. Sommarlov eller vinterlov? sommarlov
59. Big Brother eller Paradise Hotel? HAHA
60. Har du svart hår eller blondt? jag är ju ligen blondiieee 2 . haha !
61. Har du blåa ögon eller bruna? blågröna
62. Choklad eller lakrits? choklad
63. Göteborg eller Stockholm? Göteborg
64. Högerhänt eller vänsterhänt? Höger
65. Coca cola eller fanta? Coca Cola
66. Pizza eller kebab? Pizza
67. Randigt eller prickigt? randigt
68. Älska eller älskas? båda?
69. Leva eller dö? dö, cutcutcutcut


ANTAL:
70. Personer du älskar? de bästa
71. Personer du hatar? några stycken.....
72. Personer du hånglat med inom en 24-timmarsperiod? haha
73. Glassar du ätit på en dag? räknar inte precis.
74. Festivaler du varit på/ska på detta året? CUTCUTCUT. ingen
75. Gånger du haft minnesluckor? typ 8971267238
76. Gånger du varit hög? 210782
77. Personer du saknar just nu? vänta, 1,2,3,
78. Gånger ditt hjärta brustit? sök hjälp


VEM:
79. Vill du kyssa nu? kungen ser ju riktigt smaskig ut
80. Ska du träffa imorgon? antagligen de i skolan
81. Sjöng du senast för? mig själv
82. Hade du senast en msn-konversation med? emiir
83. Sa att den älskade dig senast? ´vet inte.
84. Spelade du tvspel med senast? BLENDA!
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu?  det skulle ju va rätt mysigt om elin hänkade

86. Vill du kasta en sten i huvudet på? GAH,
87. Förtjänar att dö? alla äckliga ormar
88. Är söt? eliiiiiiiiiiiiin
89. Vill du sova bredvid inatt? själv tack.


VAD:
90. Gör dig glad? de bästa
91. Gör dig ledsen? typ envissperson ibland
92. Vill du helst göra nu? ut
93. Önskar du att duslapp göra?´frysa sönder varje dag,
94. Vill du ha nu? torsdag!
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? om jag inte får samsung jet i julklapp vill jag ju ha den då istället...
96. Längtar du till? julafton!
97. Tycker du om dina betyg? de duger!
98. Ångrar du i ditt liv? en hel del!
99. Är det bästa som hänt dig? mina fina vänner
100. Hur mycket är klockan? 16.22


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0