3 december

vi har i stort sätt bara suttit vid datorn och kollat på film idag i skolan, vilket är chill!

imorgon ska vi ha debatt och vi har blivit indelade i olika grupper jag blev med i abort gruppen och vi ska alltså disskutera om abort, och man vet inte om man är för eller emot, skitsvårt! så därför måste man typ öva på både och.
men det är riktigt hemskt, blir fan berörd när jag sitter här och läser massa olika artiklar om det.

juste, måste  bara berätta att nu är biljetterna bokade till lasse!  det är nästa onsdag! blev dock sittplats eftersom jag inte vill stå där helt ensam, men om han kommer till p&l så ska vi ju kanske dit och då jävlar ska jag stå längst fram ! :)


den här filmen solen i ögonen gick någongång på tv, och då spelade jag in det, och jag har slutat räkna hur många gåner jag har sett den nu, men det är otroligt många gånger iallafall, och man blir sjukt pepp varje gång!
här är iallafall trailern av den, film nr 2 är fortsättningen av nr 1.





och nu blev jag riktigt jävla pepp på att se hela filmen och jag tror fan att jag ska göra det ! :D
dock är den typ 2 timmar och jag måste plugga...
men men, lassseee är bäst iallafall! :D

Kommentarer
Postat av: Ester

jag fick också abort på debatt- grejen.

så jäkla svårt det där, jag är både för och emot.

lycka till imorgon då, hehe <3

2009-12-03 @ 19:45:07
URL: http://ehzswie.blogg.se/
Postat av: linaaaa

sv; jo de gör jag.... men fick bara skriva 3..

2009-12-03 @ 20:38:26
URL: http://rrep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0