5 december

ÄNTLIGEN lite lugn och ro i huset!
pappa och mamma har typ stirrat runt i huset hela morgonen så jag har jävligt ont i huvudet nu.
men nu har dom åkt...någonstans


orkade aldrig fixa ett till inlägg igår pga idol, och fyfan va grymt det var alltså! det var nog det bästa programet hittills, alla sjöng alla låtar så grymt bra! men bäst var nog ändå erik med run to the hills.
och nu är det alltså calle och erik i idol, egentligen vill jag att båda två ska vinna men det går ju inte hehe.


vid tre kommer matilda hit då ska vi fixa oss sen åker vi typ och fixar massoorr. och ikväll kommer  hon och jag tillbaka hem hit oså myser/sover//flummar vi här :D ♥


eftersom det inte blev någon 5 sanningar om mig igår tar vi det nu !


1. varje morgon när jag har låst dörren och ska cykla iväg till skolan måste jag ALLTID kolla om jag verkligen låste.
2.jag är en otrooolig tidsoptimist,  och det är typ nu iår jag har blivit det. förut har jag varit rena motsatsen och varit alltid typ en halvtimma innan allting.
3. när jag är ensam hemma vågar jag inte öppna när det ringer på dörren.. DET ÄR LÄSKIGT JU !
4. när jag sitter vid datorn är jag helt fastklistrad vid farm town. hahah !
5. jag saknar att vara liten, då man slapp allting som bara är helt äckligt. man hade verkligen inga problem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0