7 december

förlåt för dålig uppdatering men har inte hunnit.

i lördags var det iallafall mammas 50 års fest.. matilda och jag var med och hjälpte till lite men sen vid typ 12 orkade vi inte mer så då åkte vi hem och kollade på robinson som vi hade spelat in. sen somnade vi..


på söndagen gick vi iväg till julmarknaden lite och jag köpte en present till julklappsutdelningen på konfa avslutningen senare. blev lite godis..
 sen var det ju som sagt julavslutningen vilket var faktiskt ganska kul, mycket skratt blev det iallafall!
vi bytte ju paket och jag fick en chokladask från madde tror jag.

nu är det ny vecka och det ända kul som händer är att på onsag åker jag och ser lasse, älskade lasse ! ♥
skoldagen var som vanligt, gjorde om våran debatt haha!


en vacker bild från i lördags får ni också. haha
vi hittade en soffa som vi hängde hos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0