8 december

sitter här och skriver på min biologi och kemi labbrapport samt idrotts utv.  vilket inte går så bra för jag fastnar bara på winnerback.se och läser om lasses liv, haha ! kanske bara för jag inte har en anig om vad jag ska skriva...

skolan gick ganska snabbt idag också,
började med svenska där vi bara läste, sen musik, spelade in våran låt. började skratta mitt i allting så vi fick börja om. heheh
sen matte, fick dock inte tillbaka b delen som jag hade hoppats på.
sen språk, monica gick ut med oss en och en och ställde frågor typ, hann inte göra det så får göra det på torsdag. lunch
sist hade vi teknik, redovisade de sista ljussläckarna. och sen satt bara vid datorn. rätt slapp dag egentligen.

imorgon ska jag ju som sagt åka på konsert i jönköping, lars winnerbäck , och om jag ska vara riktigt ärlig är jag nervös, det borde fan inte va jag som är det. men det kommer iallafall bli underbart.
och som tur är tror jag att jag missar kemin, för nu skulle jag nog sluta tidigare iallafall, jag och mamma skulle nog åka buss dit.  ska snacka om det ikväll så vi får se.

annars händer det inte så mycket, eller jag var ju och tog sprutan nu, eftersom när jag skulle ta var ju vaccinet slut.. ömmar lite i armen(d)(hahaha) nu, men det går väll över när jag gifter mig :)

var på elgiganten också och kollade på samsung jet, och jag vill vill vill villl ha den ! :D
nej nu borde jag fortsätta skriva.

en väldigt tuff bild från valborg :)  minnen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0