HEMMA

hemma igen efter två dagar i självaste växjö!
eftersom jag inte har fått blogga nu på de två dagarna måste jag verkligen skriva av mig!

julafton vaknade jag av några stycken god jul sms, sen gick jag upp och åt frukost, märkte sedan att TOMTEN hade vatt och lagt paket under granen, öppnade ett, fick en vägg klocka till mitt rum! bra att ha sak!
sen fixade vi oss och åkte iväg mot växjö, plockade upp kusin anna på vägen.
när vi sen kom fram drack vi glögg och sånt där värmande!
sen gjorde vi det vanliga, umgicks&åt.
när alla var mätta och belåtna kollade vi lite på kalle, det har blivit en tradition att alla somnar då, men iår tror jag bara att det var 1 av oss som somnade till lite! wow. haha!
sen efter det knackade det på fönstret, då kom tomten. och wille var inte alls rädd för honom! snarare älskade honom. synd bara att pappa missade tomten och skulle gå ut JUST när han kom....haha
fick en hel del roliga saker, faktiskt riktigt nöjd med allting!
jag fick iallafall:
samsung jét (!!)
sminkväska
maskara
en as ball tröja av matilda!
choklad fondue sak
morgontofflor ♥
halsband
öronhängen
strumpor
godis
värmeskydd
film
och sen var det säker mer saker som jag inte kommer ihåg just nu..



btw, skypade just med bror jocke som befinner sig i miami för tillfället. och bara för att skryta lite så bor han hos nicklas hjalmarsson, nivet hockey proffset som kommer härifrån eksjö!
miami är verkligen en plats jag måste ha besökt innan min dag är kommen, det är ett måste!


nu ska jag pilla lite med min älskade nya mobil! :D
bilder kommer imorgon!


Kommentarer
Postat av: Ludwig

SÄLLAN ATT HAN BOR HOS HJALMARSSON!!!!!!!!

COOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLLTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D

2009-12-26 @ 21:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0