NYÅR

hann inte blogga något igår eftersom jag var hos blenda till typ tre, sen åkte jag och mina fina vantar iväg och träffade coolingarna lina&elin på konsum... fast efter ett tag gick vi till willys också. det är fan för kallt för att vistas ute såhär års! gahh . jomen det va ju trevligt iallafall! :D
när jag kom hem gjorde jag en års resumé av året som gått, men jag blev aldrig klar så det kommer nog upp idag må jag tro.

idag är det nyår, vilket ska firas at elins place ! vi ska vara duktiga och laga mat också!  dock så vet vi inte vad än... heheh
och ett till problem, jag vet inte vad jag ska ha på mig, herreguuudddd. haha nej. men jo typ så är det :o
men vi hörs sen !

bild från halmstad bara för jag vill ha sommarr !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0