som sagt...

 

senaste
1. Kompis du träffade: matiiilda
2. Personen du pratade med: matillda
3. Du fick SMS av: en med herpes tror jag, nått med rep också...
4. Du kramade: eliiin


Idag
5. Kläder: myyyyyysssss
6. Bättre än igår: att jag fick vg i idrott!


Imorgon
7. Är det: FREDAG !!
8. Planer: ingenting än så länge
9. Något tråkigt som händer imorgon: ingenting :D


Favorit
10. Nummer: 13&2
11. Färg: lila,röd, svart&vit
12. Årstid: sommarr


Frågor och svar
13. Saknar du någon? ja
14. Humör för tillfället? glad!
15. Det första du gjorde imorse? snoozade väckarklockan och somnade om...
16. Vad åt du sist? pankakor
17. Vad irriterar du dig på? *** ****** ****** *** *** *****!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! FÅR DAMP
18. Tror du på distansförållanden? nja, inte precis
19. Vem tänker du på just nu? emir, för han skrev precis på msn ! :p
20. Tror du att personen tänker på dig med? aah, för han håller på och skriva tillbaka!
21. Vad gjorde du igår kväll? tittade på tv
22. Liknar du din mamma eller pappa? pappa till utseendet, tydligt , och bååda till personligheten tror jag allt.
23. Ler du ofta? ja
24. I vems säng sov du i igår natt? min egen,
25. Vilken färg har din tröja? lilaröd


Sorg
29. Har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut? kanske
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns? yes sir
31. Gråter du när du skadar dig? bara om det är nått jätte allvarligt


Lycka
32. Är du en glad person? jadå ! :D
33. Vad gör dig glad? mina underbara vänner
34. Önskar du att du var lyckligare? nejdå
35. Är lycka överskattat? nej!
36. Kan musik göra dig glad? bara lasse :)


Kärlek
37. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"? .  aa
38. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det? alltid
39. Har du en flick/pojkvän? no
40. Är du nöjd med det? nej hah
41. Är du kär? nej


Hat
41. Vem hatar du verkligen? vet inteee
42. Har du någonsin gjort en hat-lista? nej!
43. Är du en mobbare? 24/7
44. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta? nej
45. Har du blivit sviken någon gång? yes


Skolan
46. Gillar du skolan? den här veckan!
47. Favoritämne? det roliga
48. Värsta ämne? typ kemi och engelska
49. Har du spytt i skolan nån gång? NEJTACK!
50. Är skolmaten god? inte precis


Kommentarer
Postat av: Ester

sv; jag har inte läst så mycket om varken omv. programmet eller ngt annat, men jag vill ju jobba som något inom sjukvården helst. läkare vore ju något! dels bra lön och sedan verkar det ju intressant, eller jag tycker ju att det är intressant med människokroppen, så då är det ju ett roligt jobb, spännande! =)

<3

2009-12-17 @ 20:07:34
URL: http://ehzswie.blogg.se/
Postat av: linaaaaaaa

sv; SO !!!!!!!! :D

2009-12-17 @ 21:34:53
URL: http://rrep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0