18/2

morsning morsning !
de va tänkt att jag skulle redigera massa gammla bilder nu , men nej .
jag suger på photoshop o jag hade inte riktigt orken till att göra det.
yes , är ensam hemma , ska va de hela kvällen .
skolan gick ganska fort idag ,
för inntresseval , skoltidning med emma o elin . vi satte oss i p-hallen o jag tog massa kort på dom :DD
sen hemkunskap , jag har faktiskt börja tycka om de mer o mer nu. såå , de är ganska kul :DD
sen , lunch . efter det bild , det var också kul idag :D
det var nog en såndär rolig dag som alltid är roliga att ha :D
efter det var det so , så klantig som jag är glömde jag mina böcker ÄNDÅ att ja hade kollat på schemat 311 gånger idag morse ifall jag hade glömt något ? men aa.
sen såg vi lite på super size me också, en kille från usa som ska äta mat från McDonals stavning (?) i 30 dagar , bara mat därifrån , frukost , lunch  o middag , varje dag i 30 dagar ?
och ifall någon frågar ifall han vill ha super size så måste han svara ja !  helt otroligt.
han ska typ äga ut donken och visa dom att deras mat inte är så nyttig som dom säger. haha
på matten sen så började vi med procent o bara för vi va så duktiga . haha fick vi sluta tidigare :D
sen kom jag hem , gjorde svenska läxan .
jag kom på att imon ska jag o elin ha våran redovisning om göteborg ! :D

puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0