ändrade planer.

eftersom mamma kom på att det var fördyrt att åka till london, eftersom vi kanske ska utomlands i vinter också,så kom mamma och carina på att vi kanske kan åka till göteborg istället (jag,mamma,carina, elin och alva) blir lite billigare och så kan man ju bara åka över dagen.
så tisdagen på påsklovet kanske vi nu ska till göteborg istället.
det är alltid lika kul och komma till göteborg , men jag ville så gärna till london.
men vadå , man får va nöjd med att vi kanske ska NÅGON stans iallafall ?!
efter att jag nu har ätit min dagliga (hahahahha) apelsin och kollat på "familjen annorlunda" sitter jag här och lyssnar på lars winnerbäck :D
imon ska jag o elin ( påtal om göteborg ) har våran redovisning om göteborg , får hoppas att det går bra (:
nu kanske jag ska läsa lite och sova , har varit jätte trött idag.
gäääsp .
ses imon !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0