fredag...

halllååå där ♥

usch, jag är verkligen jätte dålig på att vara aktiv !
fredag, om det inte hade varit lov så hade jag varit jätte glad nu och hade sett ifram imot en lång o skön helg , men helt plötsligt , eftersom det har vatt lov nu känns det som om helgen kommer gå jätte snabbt ( som den gör i vanliga fall också) , usch . ja vill verkligen inte tillbaka till skolan , visst vill jag träffa alla vänner som jag saknat , men inte själva skolan , som tur är , så är det snart studiedagar och därefter påsklov och efterdet sommarlov , sommarlovet längtar jag oerhört mycket till ! fast det kommer också gå fort , och sen helt plötsligt går vi i 8:an och får betyg ?  det är läskigt hur fort det går igentligen . nyss gick vi ju i förskolan och lärde oss läsa , och nu snart betyg ?  mycket läskigt detdär.
nu ska jag gå upp och kolla på tv ,
inte för att det är nått kul mej jag orkar inte sitta här nere hela kvälllen.
juste, hoppas inte det har hänt nått skumt för er idag , fredag den 13:e ? (!)
nu måste jag röra på mej

puss på er :**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0