HELG

ÄNTLIGEN HELG :DDD
fast det kommer väll gå lika fort som vanligt, men det gör ingenting :D för på måndag fyller jag år och då ska jag och elin hitta på en massa skoj ! :D
fredagr är alltid så sega på morgonen,  först engelska i 1 timma sedan SO i 70 minuter, uschh .
men nu är det helg , det är jätte skönt ,
ikväll måste jag ladda kameran och hämta skorna som jag ska få låna av matilda ,
jag har säkert nämt det 1000 gånger , att jag ska på bröllop och dop imorgon , men jag lääängtar .
jag har aldrig varit på något av det innan ?!
jag är så glad för att det är helg .
nästa vecka går vi ju bara måndag tisdag och onsdag .  sen studiedagar.
sen är det bara 24 dagar kvar till påsklovet :D
yes.

ha det bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0