sommarlov ..... snart

hejj igen !
dagen gick ganska fort faktiskt , först hade vi handledning 30 minuter sen spanska , fick skriva klart om familjen + kolla på film , sen engelska , skulle låna en engelsk bok ? ! som vi ska läsaa .
SO , skriva några frågor på datorn ,
musik , skriva en egen melodi till sin text , elin och jag skriver ju världens bästa musik helt klart :DD
vi skulle haft teknik efter det men solweig skulle på en mattekurs så vi fick ha matte istället . puust .
fast jag hilda och elin va bäst :D  helt klart !!!
jag kom på att jag längtar ihjäl mej som en galning till sommarlovet !
täääänk va skönt , och skolavslutningen . guuuud !
fast somamrlovet kommer gå snaabbt ,
jag fick förresten ett jätte gulligt brev från adam ( blenda , min kompis lillebror ) till alla ♥ dag ,
hjärtanformat också !
han är bara 6 år, och vi har varit gifta 2 gånger , hahah
urgullig !
nu måste jag skriva klart spanskan .


pusss  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0