12/1

hej bloggen !

sitter här och fryser och lyssnar på magnus uggla. Herregud va jag längtar efter sommaren ! tänk , linnen , kortbyxor , solglasögon och varför inte en glass i handen också .
gud va härligt !
okej dagen då , först till skolan , hade handledning . rättså okej . Men sen hade vi ju språk , då gick vi typ igenom ett papper som vi ska jobba med nu en längre tid framåt .
Efter spanskan var det engelska , det var också okej eftersom vi hade rörelse ! fick välja på att spela basket eller gå en sväng. Jag och Elin och några fler gick .
Efter engelskan var det lunch .
Sen hade vi hmm , kommer inte ihåg ,juste So . Det var segt ! men det gick ju iallafall , där håller vi på med judendomen och jag matilda , moa och gustav är snart klara och ska då redovisa.
Efter den långsamma so:n var det musik på linné . då fick vi typ skriva egna texter till en melodi . haha !
det var jätte kul faktiskt !
Efter musiken skulle vi igentligen ha teknik men solweig skulle på någon mattekursgrej så vi slapp tekniken och fick åka hem istället ! jätte skönt .
så nu sitter jag här hemma med min sjuka mor , har varit så duktig så att jag har bakat banan kaka åt henne!
nu ska jag gå och äta en bit .
puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0