vetlanda

hohoh !
Jao, idag följde jag ju med mamma till vetlanda tillslut , det blev ingenting med städningen haha, men det finns ju en dag kvar i helgen . Och sen bär det av till skolan igen , jag vill ha looooooov  !!!
förresten träffade jag ebba i vetlanda !  ;*  
gina tricot och på willys . hahah
jag köpte iallafall , ett par byxor och en klänning :)
äntligen nya byxor haha !
jag måste verkligen börja träna snart ! jag vill få upp min kondis . 
påtal om kondis, fotbollen börjar nog snart . haha
Sofia sa att vi kanske skulle träna med p-95 också ;s
haha!
men iallafall , kollade lite på world trade center filmen nyss , men jag orkade inte kolla klart .  ska nog gå o sova lite istället , är svintrött .
Imorgon ska jag sova tills jag vaknar. ;d
får se om jag hittar på nått kul imon som jag kan skriva om.
seeya !

puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0