12 juli

gooomorgoon !

gick upp vid halv 9 idag (!)

hahahh, drömde värsta drömmen om att jag sov över hos emma, (johansson) och hennes mamma var steffis mamma ? , anyway, sen hade dom ett skitstort hus som jag tappade bort mig i många gånger, sen på natten bjöd vi in jätte många och hoppade från hopptorn ner i en jätte stor sjö, nästan som ett hav,  där var vi hela natten och hade skitkul, men sen var vi helplötsligt i en skog, där kom det en massa folk som gick helt stört, och hade röda hattar,
sen skulle jag och emma gå in och äta frukost, vid halv 5 på morgonen, hah, ah och kom hennes mamma in, (steffis mamma då) och såg jätte arg ut i blicken men sen blev hon jätte snäll , då hade vi typ kuddkrig...
och sen massa mer, men jag tror inte ni är så intreserade. hahah

jag älska att drömma, det är skitkul om man väl sen kommer ihåg dom....


idag är det inget bestämmt, eller jo , skulle kanske åka en sväng till gränö med mamma och jocke ( bror) .


nej nu väntar sims !




grattiss till ebba som fyller 14 idag ! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0