14 juli

inget bloggande på hela dagen, för jag har vatt med blenda, och fanns inte ork till det dessutom.


imon åker jag !
wooohhooo,
fast, jag vet inte om jag ska åka buss eller om jag ska åka med jocke än, buss är skönt och sådär och jag slipper väcka hela familjen axelsson och komma klockan 10 , men med att åka med jocke är gratis + att det gåår lite snabbare..

jocke skulle nämligen dit och jobba, så då kunde jag hänka med han och hans jobbbisar .
men jag tror det blir busss.

har packat en full resväska nu med kläder för en hel armé ;o
vet inte vad jag ska ha allt till men men,
jag längtar som en galning !  ska bli skitkul ! :D tar med kameran också så kommer bomba bloggen sen !

nej nu måste jag,, göra nått!

pussss
har inga bilder på den här datorn, internet funkar inte på den andra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0