15 juli

jag vet att det är ett jävla tjat om det, men idag åker jag !
till vinö !
11.45 går bussen härifrån och 13.50 är jag på västerviksstation, så därimellan får ni smsa sönder mig! braa !
 
känner att jag måste nog packa det sista nu, men jag orkar inte, klockan är ju bara halv 9 så det är ganska lugnt (:

förresten vill jag skriva om nått kul, men kommer inte på nått , jag skriver bara om vad jag gör på dagarna, det är väll det en blogg är till för men jag vill skriva om nått mer.... kul .

nej nu måste jag nog iallafall gå och klä på mig, fixa mig, packa och så (:
blir nog inget bloggande nu under hela tiden. skriver sen på lördag/ söndag !

ha det bra !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0