21 juli

dageennss !

bloggade inget igår efter bion, men det var bra iallafall! , hahah .

"vinden talar vill oss"
 "aha, vad säger den då" ?
"jag vet inte, jag är inte blåst"
 HAHAH


efter bion åkte jag hem, och träffade blenda,adam och midi i lekplatsen, var lite med dom där, midi är så grymt gulliig ! 
sen gick jag hem och då åkte jag ut med mamma och pappa ut till slätten och kollade på allt med o-ringen, herregud säger jag bara ! masssaa folk överallt, men det är bara kul igentligen ju.


nej nu måste jag duscha för sen åker jag mamma och pappa till nässjö så klipper vi oss.  eller jag ska klippa mig iallafall .  fast det kommer bli sämst,

nej nu måste jag duscha...


ha det så bra !

juste lite grattis hälsningar också,

grattis till
ellamarie  som igår fick sina tvillingar fast hon bara är 15 år :D

och grattis till lisa som fyller 15 idag :D

Kommentarer
Postat av: Liisa (fyller år idag!)

SVAR: TACK SÅ MKT! :D <3

2009-07-21 @ 16:45:51
URL: http://theliisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0