22 juli

22 juli ?! herrejävlar vad fort sommarlovet har gått, visst det är inte slut än, men snart är det början av augusti och det är ju i augusti skolan börjar, vill ha mer sommarlovv!


sitter och fixar med låtarna på itunes, jag är ju så smart och laddar ner samma låt två gånger, så när slösade jag 1 kod på ingenting. haha

idag skulle jag nog träffa elin lite, och sen ikväll är det ju lena och orup här i eksjö, om pappa nu har fixat någon biljett till mig går jag nog på det, inte för jag precis är ett stort fan av dom, men lite kul när det äntligen händer något här i eksjö.

annars är det väll som vanligt, längtar bara till tylö sand på lördag, att äntligen få komma iväg och inte bara sitta här och ruttna bort hela sommaren, ah, sen beror det ju på vädret också, hoppas det blir riktigt kanon väder så man kan bada hela veckan ! och enligt tidningarna ska det faktiskt bli bra väder. :D

sitter och knarkar abandon-backyard babies ! skitbraaaa ! :D


nej nu måste jag fixa mitt cp hår, juste, nu kom jag på att jag har ju knappt ingen lugg ;o

skriver sen, ppusss !

mobbas inte för bilden, det var min första sån (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0