5/7

ja, jag vet.
den nya headern blev inte så bra, men ni får leva med det tills jag får ryck ochm sätter igång med någon ny, nu måste jag gå upp och dricka,
puss och godnatt !


juste, måste skriva lite om va jag tycker om myggorna först,
myggorna är nog det mest onödiga djur som fiinns, vad gör dom gör nytta igentligen? flyger runt och surrar så man inte kan somna? tar blod från än så man får stora märken som kliar som in i,  vart man än är så är dom också där, så störande,  om man ligger och försöker sova och fångar/dödar en mygga så tar det inte 1 minut innan en annan kommer ? jag hatar dom verkligen, hata är ett starkt ord, men myggor är till för att hata, 
man kan inte änns vara ute på kvällarna innan man blir helt uppäten av dom.
3 ord..
JAG HATAR MYGGOR !

råkade döda en mygga med plattången....
eller råkade var väll att ljuga-
1 mygga mindre iallafall !
MOHAHAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0