hurrahurrahurra

jag må han leva, jag må han leva, jag må han leva ut i hundrade år, ja visst ska han leva ja visst ska han leva ja visst ska han leva ut i hundrade år.......


HAHAH, mycket skön vidio jag hittade..




yesss, nu undrar ni säkert vem det är som fyller år?!
men det är ju min mycket coola bror,
så grattis till jocke som fyller 22 år idag (:



annars är det väll inte så mycket som händer idag, måste packaa, och skicka in papprena till konfa grejen, kanske låna en bok också, får se.
jo, hoppas ni har det bra därute i det sämsta vädret !

pusss

Kommentarer
Postat av: ester

åh, mina konfa pepper är helt veck !

jag vet inte vart de är, och när ska man anmäla sig senast ? helt förvirrad.

2009-07-24 @ 22:01:53
URL: http://ehzswie.blogg.se/
Postat av: ester

åh, mina konfa papper är helt veck !

jag vet inte vart de är, och när ska man anmäla sig senast ? helt förvirrad.

2009-07-24 @ 22:02:30
URL: http://ehzswie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0