ont i huvudet....

yesss,
va aldrig med gabbe o elin sen igår, orkade inte cykla 1000 mil i regn och skit, och sen när dom väl kom till stan så kunde ja inte.

idag blir det som alla andra dagar, inget att göra . haha. jag saknar matilda, och eve!
imon hoppas jag att vädret är på topp för då ska vi till blekinge till mosters sommarstuga och träffa kusinerna och wille :D det va verkligen längesen nu !
eller ah, det är inte säkert att vi ska dit än, men hoppassss ! för här i eksjö ruttnar man ju bara bort..

anyway.
jag har inget kul att skriva om. men ah.

hoppas ni har det bra där ute i regnvädret.

pussss

Kommentarer
Postat av: en evelina

Jag saknar dig också, snygging!

2009-07-10 @ 11:44:21
URL: http://evelinaakesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0