1 JULI

godmorgonnn !  1:a juliii ,
vaknade av att blenda ringde, och det var läskigt för jag drömde faktiskt att det var någon som ringde, så jag fattade ju aldrig att det ringde på riktigt, haha



hade en toppen dag igår, det var därför jag knappt bloggade nått,
först var jag med matilda då i nässjö som sagt, sen när vi kom hem gick vi till vildparken och träffade ludwig däär, mycket trevligt. sen skulle vi gå till emma och hilda,  men matilda orkade inte så det blev bara jag och ludwig, när vi kom dit hade vi skitkul och mysttee hela kvällen, skulle igentligen tältat också, MEN , aah . endel mammor går ju inte med på det ,
så vi skulle nog tälta ikväll istället, YEAH ! 
 

annars händer det väll inte så mycket,
ha det så bra. pussss
har verkligen bildbrist, så nu kommer det bara komma tråkiga bilder ett tag..






jag vet jag vet,, ni kanske har sett bilderna förut men det gör inget för dom suger iallafall, men som sagt, bildbrist ...

Kommentarer
Postat av: emma

och "mammorna" är lika störda idag "/

2009-07-01 @ 12:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0