23 juli

godmorgooonn sweetieess !
idag är jag glaad :D , vet inte varförr, bara är så ,
lena och orup var väll lite kul iallafall :D
tog några bilder också, men måste verkligen ha ett zoomobjektiv också, och pappa vill med det så jag köper det nog snart :D
förresten vill jag ha en ny mobil också, den som jag ville ha kom ju förståss emma med igår, hahha, fast jag kanske ska köpa den svart då, men endååån !

sitter och fixar lite med gratislåtarna, igen. hah ! men det är för jag hittade 3 stycken igår + att jag köpte en också, så aa. !

nej nu ska jag inte prata mer om gratislåtarna, men här får ni lite bilder från igår (: dom blev inte så bra som jag hoppades på, men men



okej, det syns inte så väl nu, men trummisen var grymt lik håkan !



hela kvällen kändes som om det var stadsfest, och jag kom på hur jävla mycket jag längtar dit !

ha det bra, nu måste jag fixa mig !
och mata charliee , :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0