gränö

hemma från gränö nu, blev längre där än va vi tänkte, för jag kom precis hem och klockan är nio .

det var väll lite småtrevligt . haha. perfekt ställe att fota på! och särskillt när det är väder som det har varit idag, så aah.
här kommer någraa.

bror

överredigerad

kossorna var ju såklart med . dom attakerade mig, nästan


inte så intressanta men jag har hört av vissa att det är kul med bilder (:

förresten håller jag och matilda planera en jätte skoj grej nu!
men det är inte alls säkert än så jag säger inget än.
men det skulle va grymt kul :D
men nu är det nästan säääkkkerttt :D
GAAHH !
en bild på matilda bara för det också !
hahah,
NU ÄR JAG GLAAD igeenn , var typ lite smådeppiii innann. men matilda är bäst att göra mig glaaddd..

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0