sjunde juli tvåtusennio

¡HOLLAAA!
sitter hos matilda, igen. hahah !

har inte bloggat nått idag, men det är för vi har vatt i vetlanda hela dagen  (: mycket trevligt ,
hittade ett linne och ett halsband på JC rean i vetlanda, undra varför som bygger om i varenda JC butik nu för tiden, och undra hur många gånger jag har vatt inne på JC nu på en vecka ?!
bilder kommer iallafall sen, eller ah om matilda hittar någon sladd som passar till kameran så vi kan lägga över dom till hennes dator , hoppas det, det hjällper nog om hon sjunger samtidigt, haha bara för hon gör det (:
NU HITTADE HON DEN!  JAG SA JU DET ! GAAAAHHH

vi var på norrtull innan och tog massa coola bilder också (: och sen va vi vid Rohlandsdam också  (:
efter det gick vi hem till matilda och kollade på Beck film, den sög . och nu sitter vi här och matilda vill bara läsa om algblomming .......
hahahah

nej nu ska ni inte behöva läsa mer ointressant , titta bara på bilderna ,
....som om det är mer intressant.......


PUSSSSS  ♥


jag älskar diiiigg.. 
även om det inte går att vända på bilden



hahaha, mycket coola bilder,
nej men nu hinner jag nog inte lägga upp mer bilder mer, men lägger nog upp fler imon, tror jag.
förresten vidiobloggade jag nyss, HAHAHHA
lite wannabee kissie .
hahahaha, men ALDRIG att jag lägger upp det här.

eller vem vet ?
kanske nån dag ...
 HAH
nej , nu SKA jag gå
pussss hej !







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0