cup

I'M BACK !

fy på mig, inte bloggat ända sedan i onsdags ?!
så nu kommer det komma ett vällligt långt inläggg, hoppas ni orkar läsa ! :D

onsdag till torsdag tältade jag då med Hilda och Ludwig , trevligt , vi åkte och badade klockan 04.00 på morgonen, det var faktiskt skitvarmt i vattnet, sen på dagen var jag, hilda och moa i långanäs till 3 eller nått, sen kom jag hem och så var det bara att börja packa, för då var et ju dags för VÄSTERVIKSCUPEN !
fast jag är ju som jag är och orkade inte packa, så jag gick ut för att träffa jennie ett tag, det var riktigt längesen vi träffades och bara snacka, så det var jätte mysiigtt ((:

på fredagen då var det bara att packa klart, sen åkte vi från ränneborg vid 13.00 till västervik.
klockan 17.00 var det dags för våran första match 2-2  blev det.
på kvällen kollade vi bara läget lite och så.
på lördagen spelade vi bara 1 match på hela dagen , kommer inte ihåg va det blev då, jo 3-0
efter matchen åkte vi till lysingsbadet, det var väll ganska kul, sen tillbaka till skolan där vi sov och så var det disco på kvällen, haha , det sög. så vi hamnade i aulan istället och kollade på patrik 1,5 , haha, amelie är ju skön , satt och skickade bilder med bluetooh till andra folk, hahha!
idag då var vi tvugna att gå upp klockan 07.00 , så snacka om att jag är trött nu,  skulle spela match vid 10 ungefär, och så klart, så vann vi med 6-0 .
så då gick vi vidare till FINAL ! , synd bara att det blev ganska mycket bråk till den,  men det gick ganska bra endån,  visserligen förlorade vi finalen med 2-0 , (0-0 i halvlek ), men vafan, vi kom ju 2a i A-slutspel . det nästbästa !
sen var det bara att packa ihop och sen var det prisutdelning , efter det var det att åka hem.

bra spelat tjejer, gud vad jag älskar er .

nu kommer några bilder också (:

skor , jag tror det var ida seirup som tog bilden,  yey

IF eksjö fotboll

final mot värnamo.




jag orkar inte mer bilder nu, ska nog kolla lite grejer sen gå och lägga mig, ska sova ut så jävla länge imon!  hahah

pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0