stan med elin

kom precis hem från stan,
varit där med elin typ hela eftermiddageenn , myckett mysigt. har inte träffats sen när vi tältade, vi är sämst.
gick runt i hela eksjö stad där det förresten är fullt med origenterare , lite läskigt faktiskt, men ganska kul, att det äntligen händer nått här i lilla eksjö!
nu är det dubbelt så mycket folk här än vad det brukar vara.

sitter här och knarkar backyard babies, kom på att jag måste ju göra det så jag kan låtarna tills dom kommer sen till stadsfesten, haha ! 


herregud, jag har suttit med det här inlägget i en halv timma nu, allt i huvudet står helt still, vet inte vad jag ska skriva

nej nu ska jag nog gå upp och kolla nån film.

puss !


svartvit fjärilsbild ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0