tjugoförsta juli tvåtusen nio

kom precis hem från nässjö.
klippte mig, och blev jag nöjd ? , NEJ . min lugg är helt borta nästan, så R.I.P min lugg . eller så .
sen skulle jag och pappa gå in på (kommer inte ihåg vad det heter just nu) och kolla ifall det fanns några objektiv, allt fanns i den affären men inte objektiv, så då blev jag lite sur faktiskt.

nej nu måste jag fixa alla gratislåtar jag har nu (: vet fortfarande inte vilka jag ska ta..

men ha det bra!

puss




nemen kolla vad jag fick av min grymma pappa .
cooolaa lypsyl !




nej nu ska jag gå ut och busa med charlie :D

Kommentarer
Postat av: Moa S

haha, riktigt fett lypsyl! ;D

2009-07-22 @ 16:17:00
URL: http://moasofias.blogg.se/
Postat av: isabella

haha vart har du köpt läppsylet? :)

och btw, winnerbäck spelar på fler ställen än växjö, tex jönköping och så ;p baratt kolla på ticnet hahahha :)

2009-07-22 @ 22:32:59
URL: http://subella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0