nittonde juli tvåtusennio

kom precis ut från duschen.
träffade aldrig eve sen igår, vet inte varför, men ah.

var hemma istället, kollade på 101 dalmatiner, var grymt länge sen.
eller ah, kollade var väll synd och säga, sov typ under mer än hälften av filmen.

idag skulle jag nog träffa elin en sväng, vi har inte setts på flera veckor nu. men idag !

sen måste jag fixa bloggen på riktigt, headern ser för jävlig ut,  själva designen också,  och statistiken är nog värst.

yes, det är väll det som händer..

har förresten lagt över bilderna sen vinö, så dom kommer här,
tog inte så värst många, de flesta bilderna är på kossorna. haha


det ser precis ut som på ett vykort !

jag var bara tvungen,  haha, matilda fattarr.




kossrona älskar osss.
hhaha


bilderna går inte och vända på..

nej nu ak jag välja nån gratislåt, men jag vet inte vilken. gahh , svårrt !
hjälp mig !


ha det bässttt !

Kommentarer
Postat av: ElinWiden

Hej! Gud vilken fin blogg du har! :D Och du har väldigt fint namn :) älskar bilderna du har tagit ;)

2009-07-23 @ 10:06:22
URL: http://eelinwiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0