13 juli

sitter här med en handuk runt huvudet och tallrik med jordgubbar, idag är väret på topp, har dock inte varit ute än och känt ifall det är varmt, men det hoppas jag verkligen !

juste,det där ja snackade om igår, det som jag och matilda höll på att planera, det är klart nu :D

matilda och hennes familj åker till v-vik idag, på onsdag tar jag bussen dit (hur det nu ska gå) sen möter dom upp mig där, sen är vi där i v-vik tills lördag/söndag, skitkul ska det bli !
fast vi har ju inte precis världens bästa minne från när vi var där förra gången, haha ! det var hemskt.... asså inte att va där, det var skitkul , men minnet, det var hemskt....


det ska iallafall bli skitkul, och jag längtar redan ! fast jag har aldrig åkt buss själv men men, och förresten tar det 2 timmar, så ni får smsa sönder mig,

nej nu ska jag kolla upp vilka tider det går osåå (:
och spela lite siiimmmmmsss :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0