vinö

i'm back in town !

vänstervik har varit underbart, mycket bad och sol, men framförallt skratt, åh, jag har inte haft så kul på länge !
så, tack matildaaa :D <3

onsdag: när jag suttit i bussen i 2 timmar var jag framme i västervik, där träffade jag familjen axelsson, vi åkte och åt och köpte glass, så hände en ganska kul grej, när jag och matilda skulle nästan precis kliva in i bilen sen jag att det är nått vitt äckligt på min tröja, tror att det var matilda som skvätte glass på mig, men inte, det var fågelskit ! hahah, skrattade åt det hela dagen sen,
senare på dagen åkte vi och badade (: härligt må jag säga !

torsdag: först åkte vi till gudingebadet, där var det helt dött och kallt från början , men sen klarnade det upp och vi badade och så (: , lekte i lekparken också, det va kul :D
när vi åkte tilllbaka till stugan åkte vi såndär ring efter båten ni vet , skitkul !
på kvällen åkte vi in till en hamn och kollade på båtar och fikade. mysiiigtt !

fredag: då låg vi och stekte vid lång badet nästan hela dagen , mycket solande för min del. varmaste dagen , på kvällen åkte jag och matilda till kossorna , fast dom var väldigt osociala, sen grillade vi, juste vi åkte båt också!

lördag: då åt vi typ bara frukost och sen åkte vi hem, macke skulle hem och spela (:


helgen har varit bäst !
bilderna kommer sen, för nu ringde blenda,
juste, skulle nog träffa eve en sväng ikväll också (:


hoppas ni har det bra, känner att bloggen börjar går ganska mycket neråt nu,
men får väll fixa det,
ha det !

Kommentarer
Postat av: tilda

haha, ja det har varit bäst! det måste vi göra om snart så inte korna saknar oss för mycket ;D <3

2009-07-18 @ 12:18:14
Postat av: Liisa

SVAR: Tack! :D

Jag fotar faktiskt inte särskilt speciellt, jag bara kör på liksom xD <3

2009-07-18 @ 20:00:29
URL: http://theliisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0