10/6

har precis bytt om till mjukiskläder och sådär ,
har nämligen haft friluftsteknik hela dagen i skolan och det började verkligen spöregna nu i slutet så jag var helt blöt när jag kom hem ,
förresten är det skolavslutning imon !  och jag vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig ,
det blir nog den rutiga klänningen iallafall , men jag vet inte med vilka tights ,
lila eller oranga ?  kanske låter fult med oranga men jag tycker det passa ganska bra till klänningen , så ni får faktiskt tycka till igen .
haha !


dåså !
lila eller oranga ! ?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lila! :D

2009-06-10 @ 15:04:50
Postat av: LLLLIINNNNNNAAAAAAAA

Jag tycker nog oranga :D

2009-06-10 @ 15:41:43
URL: http://rrep.blogg.se/
Postat av: elin

nej men nu har jag nästan ändrat mig, fast nej lila tror jag fast dom organga har blitt finare på nått sätt, hmmm fast dom lila...

nej hörrö du, beslutsångest!



men hallå om det är kallt, ska du ha nån kofta över eller nått då ?

2009-06-10 @ 19:20:42
URL: http://elinbengtssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0