14/6

ser att statistiken har minskat lite , hah
men jag kan inte råför det , sims är beroendeframkallat ..

igår spelade vi match vilket inte gick så bra, första förlusten iår . mot nässjl , lite surt faktiskt, men en efter en blev helt deppiga och ingen var igång , målvakten skade sid , hade bara 1 avbytare , så tjaa , var väll inte våran tur dag precis, men på tisdag då gäller det ! då tänker jag fan inte av sådär dålig/tjurig som jag var igår ! då jävlaaar..
förresten ska jag och becca va med 96:orna och spela , lite nervöst för har aldrig varit med dom förrut . hah , och så ska vi enda till jönköping någonstans ,
får se hur det går ! hoppas på det bästa iallafall !

vädret blir ju bättre och bättre , kanske blir en solig sommar iallafall ?!


ha det bra !


måsstee .....spela.....siimmss.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0