19/6 - midsommar

go'morgon !
får väll börja med att säga glad midsommmar ! :D
har precis kommit ut ur duschen så nu är det klart,  vet itne vad jag ska ha på mig idag, blir nog den vita klänningen som jag valde på till skolavslutningen .

nu har menyn kommit tillbaka helt , och det är bäst för den att den stannar här ! , ska försöka fixa headern någon gång också , försökte lite igår men jag hade slut på ideer  så det gick verkligen inte.

nu ska jag nog spela sims tror jag . en liten stund bara !

skriver nog inget mer sen, för stefan,monika och becka kommer ju sen.




en sne bild på matilda bara för jag saknar henne !

Kommentarer
Postat av: ester

elin, det är lugnt de där med headern o så. det blev ju helt okej nu, alltså min nya design ? bara att det är ett lite stort mellanrum mellan headern och där mina inlägg börjar.. men det är för att jag är sämst på paint. haha !

glad midsommar !

puss ;*

2009-06-19 @ 10:23:22
URL: http://ehzswie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0