3/6

jo, min morgon var väääldigt stressig ska jag säga er.
deet börjademed att jag vaknade av mitt alarm klockan halv 7, och då hade jag tydligen stängt av det , alarmt alltså .
så då slutade det med att jagvaknade halv 8 (!) och jag bara flög upp , åkte till skolan, kom inte försent som tur vad ( för om jag inte får en prick på hela vårterminen får jag 150 kr av mamma ! )
nu sitter jag här och har intresseval med elin (!) , och jag ser fan ut som en nyvaken get . uschh .

jag måste säga en sak, jag har blivit beronende av grease låtarna , måste fråga matilda ifal jag fårlåna filmen också!








måste bara påminna migsjälv om att det är match idag, samling klockan 5 . och att jag måste betala för cupen i sommar, jag längtar ihjäl mig till den!
haha !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0