26/6

för det första, R.I.P Michael Jackson ♥   






kan inte riktigt förstå att han är död nu, på riktigt , "King of pop"
kommer nog ta ett tag innan jag fattar..  29/8, 1958 -  25/6, 2009  ♥   vila i fred



dagen har tillbringats hos matilda, gått på stan och lite sådär, var på JC rean , köpte ett par shorts och ett linne, kan visa er sen, dom ska tydligen bygga om jc , så det var jätte stor rea . ville köpa en blommig kjol där, men den fanns inte i min storlek så om jag åker någonstans någongång så tror jag att jag köper den, faktiskt ! haha
igår var vi och träffade ludwig ett tag, det va trevligt.

skulle igentligen följt med matilda och hennes familj till Vinö, men ska ju stå i dendär jävla kiosken på söndag , så det blir troligen någon gång i juli istället.


Åhhh , jag är så glad för att det är sommarlov! gaahh , fyfan va grymt skönt det är !

nej nu ska jag nog gå ut i det sköna vädret lite.
ha det bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0