klassdag med 7c1 !

precis hemkommen från blenda ,
var ute i mällby idag hos denise , var helt okej faktiskt ! det var inte så jobbigt att cykla endån.
men fyfan vad jag stressade imorse , först var jag lite sen till matilda , då skyndade jag mig ut i garaget , vad tror ni jag ser då , att jag såklart har punka på min cykel. ÅHH !
fick panik , tog den röda cykeln som sadeln inte funkar på , så så fort man kommer på ett gupp eller nått flyger man bak , hah ! iallafall , då tog jag den och kände direkt att det här går inte , så jag ringer mamma och ber henne komma ut från hennes jobb så vi får byta cykel , det gör vi det , och sen måste jag cykla till skolan och möta upp klassen, stressigt värre , men jag hann i lagom tid iallafall ... !
då cyklar vi ut dit ,haha, alla var ju så sexiga för man var tvungen att ha hjälm . hah . det tog ungerfär en  timma att cykla, men det gick ganska fort endån, när vi kom fram så åt vi lite och sådär ,
här kommer iallafall lite bilder ..

vi körde nån grej att man skulle ner i vattet och ta en äppeltugga och sen ner i mjölet och leta efter en pastabit , ganska kul faktiskt ! :D
emma på bilden !



sen körde vi snappa mössan , inte så kul precis men men . haha !

hahah , vilken stil elin har !

hilda och jag , hmm ?




träffade kossor också !



sen satte jag, ludwig och elin oss på stubbarr mitt ute i ingenstans , och helt plötsligt såg vi att alla började cykla hem, så då fick vi skynda oss , så då fick vi cykla ensamma hem , hah , men det gick rätt bra endån, körde inte fel nånstans , faktiskt !  fast elin ville inte cykla med oss så jag och ludwig cyklade enda hem helt ensamma , hah ! 
vet inte varför , men hon bara cyklade ifrån oss . hah
 ganska skumt ,


nu ska jag äta ,
tack för dagen iallafall , jag älsakr er 7c1 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0